Düşünce Tarlası

23 Ekim 2008 Perşembe



Hür Fikir'lerdeki 23 Ekim 2008 tarihli yazısından dolayı,
Mustafa ERDOĞAN'a açık mektup:



Hocam,

Anayasa Hukukuna Giriş kitabınız okudum, çok da yararlandım. Liberalizmin hukuki veçhesini de enfes şekilde savunduğunuzu görüyorum, buna mukabil son yazınızı hayretler içinde kalarak okudum. Maalesef site yoruma izin vermiyor, onun için yorumu doğrudan size yollamak istedim.

"Türk" adına karşı hissiyatınızı anlayamıyorum. Ben Van'da oturuyorum ve insanlar burada DTP/PKK ittifakının tehdidi altında neden bir gün bile DTP veya PKK'yı kınamadığınızı merak ediyorum.. Ayrıca Hür Fikir'lerde sürekli siyasi Kürtçülüğü savunan yazıların çıkması, siyasi kürtçülük eleştirilerine neredeyse hiç yer verilmemesinin sebebini de merak ediyorum.

Hak savunmasının silahla yapılmasının ancak hayat hakkı söz konusuysa meşru olabileceğini düşünmem acaba yanlış mı? Sizce Ortadoğu'da Kürt'ler en müreffeh ve özgür nerede yaşıyor? Ülkenin istedikleri yerine yerleşen, iş kuran, devlet dairelerinde inanılmaz kadrolaşan, büyük şehirlerde mafyayla organize olan, kendi kurtarılmış bölgeleri olan bu insanlara sizce memlektin ne kadarını verirsek sorun çözülür?

Nüfusunun en az %90'ının kendisinin Türk olarak tanımladığı bir ülkede "Türklük" vurgusundan vazgeçmek" ne demek? Devletin adından Türk kelimesini çıkarsak terör biter mi? Türk kimliğini ilkel etnik ırkçılığa feda etmek hümanizm mi oluyor?

Bu memleketi Türk'ler fethedip vatan yaptığı için adına da "Türkiye" denmiş, bundan bu kadar nefret etmek hangi vicdanla bağdaşıyor, anlayabilmek mümkün değil!

Kürt probleminde vatandaşa kepenk kapattıran, günlük hayatın akışını bozan, hayat hakkımızı tehdit eden PKK yanlısı Kürt'lerin hiç mi sorumluluğu yok?

Bir hümanist de vatandaşa tehditle kepenk kapattıran alçaklara taviz verilmesini kınasın ama!

Bu iş artık ciddi şekilde Türk düşmanlığına vardı!


Saygılarımla.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


 
http://images.google.com.tr/images?q=tbn:5_wY6NgTRp5imM:lvb.net/media/lvb2005/20050112-hayek.jpg